رفع لکه فرش با وایتکس
نوشته شده توسط : الهام مهرجو

 

فرش جدید کاشان، روش نگه داری از فرش ماشینی

فرش یکی از رکن های اصلی در زیبایی خانه محسوب می شود. صنعت تولید فرش های ماشینی در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری را داشته است. با توجه به این پیشرفت امروزه طرح های متنوعی وارد بازار شده است. از آنجایی که فرش قیمت بالایی را دارد باید در نگهداری از این محصول دقت زیادی را صرف کرد. که در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم. با ما همراه باشید.

نگهداری از فرش ماشینی

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید جلوگیری از آلوده شدن فرش می باشد. در مرحله دوم باید فرش را به قالیشویی های معتبر تحویل داده که به روش مخصوص و بدون آسیب رساندن به الیاف آن را بشویند. اما اگر بخواهید خودتان فرش را لکه گیری کنید باید به نکا بسیاری توجه کنید. برای مثال گاهی افراد به دنبال لکه گیری فرش با وایتکس می باشند. از آنجایی که وایتکس یک ماده شیمیایی می باشد به فرسوده شدن الیاف کمک بسیاری را می کند.

یکی از ویژگی های فرش ماشینی طول عمر بالای فرش می باشد. و خریداران فرش باید نگهداری صحیح از این محصول به خاطر داشته باشند. نگهداری صحیح در کنار افزایش طول عمر به زیبا ماندن فرش در مدت زمان طولانی کمک بسیاری را می کند و همچنین به دلیل قیمت بالای فرش از لحاط اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

تاثیر مواد شیمیایی بر روی فرش

مواد شوینده به منظور لکه بری فرش تولید می شوند. شرکت های تولید کننده از قوی ترین مواد برای تولید مواد شوینده استفاده می کنند که اگر این محصولات را با آب مخلوط نکنیم و یا در استفاده از آن زیاده روی کنیم الیاف فرش به مرور زمان از بین خواهد رفت.

مزایای شستشوی فرش با وایتکس

وایتکس یکی از لکه بر های قوی می باشد. یکی از کاربرد های وایتکس شستشوی لباس به رنگ روشن می باشد. از مزایای لکه بری فرش با وایتکس می توان به از بین رفتن لکه های قدیمی اشاره کرد. همچنین این ماده شوینده مکمل مناسبی برای ترکیب با دیگر مواد شیمیایی برای تمیز کردن فرش می باشد. لازم به ذکر است اگر از فرش هایی با رنگ بندی روشن استفاده می کنید به راحتی می توانید به همراه مخلوط وایتکس و آب لکه های فرش را از بین ببرید. در گاهی اوقات لکه های تیره با مواد شوینده فرش پاکیزه نمی شود که در اینجا بهترین راه حل استفاده از وایتکس می باشد.

معایب استفاده از وایتکس

از معایب وایتکس می توان به موارد زیر اشاره کرد که شامل:

*ایجاد لکه های سفید روی قیمت هایی از فرش

*از بین رفتن تار و پود فرش به مرور زمان

*کاهش طول عمر فرش به دلیل فرسوده شدن الیاف

*در گاهی اوقات لکه بری فرش با وایتکس امکان دارد تا محصول دچار تغییر رنگ شود اما به مرور زمان خود را نشان دهد.

نگهداری از فرش ماشینی

ابتدا باید گرد و غبار فرش را با استفاده از جارو برقی تمیز کنید سپس وایتکس را با مقدار زیادی آب ترکیب کنید و با یک دستکش و ماسک به شستشوی فرش بپردازید. توجه داشته باشید اگر در محیط بسته این کار را انجام می دهید حتما پنجره ها را باز بگذارید.

فرش کاشان

فروشگاه معتبر قالی کاشان یکی از مجموعه های معتبر در زمینه عرضه فرش های ماشینی کاشان می باشد. این فروشگاه محصولات خود را با قیمت درب کارخانه به مشتریان خود عرضه می کند. اگر به دنبال یک محصول با کیفیت هستید خرید از فروشگاه قالی کاشان را تجربه کنید. ارسال محصولات این فروشگاه به سراسر ایران رایگان می باشد.





:: برچسب‌ها: فرش کاشان، قیمت فرش، فرش ماشینی، قالی کاشان، نگهداری از فرش ماشینی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: